Prepravu balíkových zásielok do 50 kg pre nás zabezpečuje spoločnosť Slovak Parcel Service. Zásielky sú doručené obvykle nasledujúci pracovný deň po odovzdaní kuriérovi.
Max. veľkosť zásielky:
- Pre jednotlivé rozmery platí: max. 80 cm šírka, max. 60 cm výška, max. 200 cm dĺžka
- Celkové rozmery balíka: maximálne 330 cm obvodovej dĺžky (2x výška + 2x šírka + dĺžka)
Cenník (platí iba v prípade, že produkt nemá prepravné zadarmo):
0-5 kg = 3,40 € |
5-10 kg = 4,40 € |
10-15 kg = 4,90 € |
15-20 kg = 5,40 € |
20-25 kg = 6,40 € |
25-30 kg = 7,40 € |
30-35 kg = 7,90 € |
35-40 kg = 10,80 € |
Ceny sú uvedené s DPH.
Prepravu paliet a rozmernejších zásielok nad 50 kg pre nás zabezpečuje spoločnosť Geis SK. Zásielky sú doručené obvykle nasledujúci pracovný deň po odovzdaní kuriérovi.
Max. veľkosť zásielky:
- Systém je vhodný pre zásielky o hmotnosti do 2500 kg
- Maximálny objem jednej zásielky je 10 m³ resp. 5 paliet štandardných rozmerov
- Zásielku môže tvoriť viac nákladových kusov (colli)
- Maximálna hmotnosť jedného kusu je 1200 kg
- Maximálna výška jedného kusu je 220 cm
- Maximálna dĺžka jedného kusu je 300 cm
Cenník (platí iba v prípade, že produkt nemá prepravné zadarmo):
50-75 kg = 14,99 € |
75-100 kg = 17,99 € |
100-150 kg = 24,99 € |
150-200 kg = 28,99 € |
200-250 kg = 31,99 € |
250-300 kg = 36,99 € |
300-350 kg = 38,99 € |
350-400 kg = 41,99 € |
400-450 kg = 45,99 € |
450-500 kg = 49,99 € |
500-600 kg = 53,99 € |
600-700 kg = 59,99 € |
700-800 kg = 67,99 € |
800-1000 kg = 78,99 € |
1000-1500 kg = 97,99 € |
1500-2000 kg = 119,99 € |
Ceny sú uvedené s DPH.
Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
V prípade, že poškodenie obsahu zásielky kupujúci zistí po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín informovať nás o tom na e-mailovej adrese reklamacie@jardin.sk. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú spotrebiteľa práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.